Уважаеми клиенти, сроковете за изпълнение на поръчките са както следва:
За НОРМАЛНИТЕ поръчки:
до 6 (шест) работни дни и предаване на куриер. Внимание: срокът НЕ включва дните за доставка, доставките са само в работни дни!!!
За БЪРЗИТЕ поръчки :
до 1 работен ден след получаване на сумата по банков път и предаване на куриер. Внимание: Срокът НЕ включва дните за доставка, доставките са само в работни дни!!!
Напомняме Ви, че срокът за изпълнение на поръчките не включва дните за тяхната доставка. Куриерските фирми, с които SnimkiteNi.bg работи, са Интерлогистика и Спиди. Куриерите извършват доставката до входа на блока/сградата. Заплащането на пратките, които са с наложен платеж, става САМО в брой на куриера на Интерлогистика, а на Спиди можете да заплатите в брой или с карта. Не се извършват доставки с други куриерски фирми. Пратките се изпращат с наложен платеж (освен в случаите, когато поръчката е заплатена предварително) и БЕЗ опция „Преглед и тест”. В случаите, в които има проблем с изпълнението на поръчката или съдържанието на пратката, винаги можете да се обърнете към нас по телефона, на имейл или във Вайбър, за да Ви съдействаме и да уважим рекламацията Ви!
Срокът за изпълнение на поръчките започва от момента на потвърждаване на поръчката и не включва срока за доставка. Куриерските фирми имат свой график за доставка на пратки, който не е включен в срока за изпълнение на поръчките. Не се извършва доставка на поръчки в ПОЧИВНИ И ПРАЗНИЧНИ ДНИ! При лоши метеорологични условия, свързани с трудно проходими пътища, при доставки в райони на страната, които са с временно ограничение на достъпа, при възникнали внезапни технически обстоятелства, свързани с прякото изпълнение на поръчките, при свръхнатоварвания и в условията на кампанийност, SnimkiteNi.bg запазва правото си да удължи срока за изпълнение на нормалните поръчки с максимум 4 работни дни, като не дължи компенсация за това. Справка за статуса на поръчката и нейното съдържание се прави след Вход в сайта и повторно натискане на бутона за вход/профил ("човечето"). Клиентът получава e-mail при всяка промяна на статуса на поръчката – „Приета”, „За работа”, „Изпратена” или „Отказана”.
За контакт с Интерлогистика:
сайт: www.interlogistica.bg/
телефон: 0700 12 144
e-mail: customerservice@interlogistica.bg
За контакт със Спиди:
сайт: www.speedy.bg/
телефон: стационарен - 0 7001 7001 мобилен - 1 7001 7001
Препоръки и рекламации:
e-mail: r@speedy.bg
За обратна връзка и други:
e-mail: feedback@speedy.bg
Централен офис:
София, ул. Абагар 22, София Сити Лоджистик Парк, административна сграда Спиди, ет.5
e-mail: office@speedy.bg